Košarica (0)

Hmmm... Nimaš dodanih aktivnosti.

Zapri košarico

ali

V trgovino

Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.enlajf.si upravlja podjetje Elajf, Vid Tutek, oblikovanje in programiranje spletnih strani, Tuškova ulica 17, 2000 Maribor, MŠ: 7137818000, DŠ: 244 028 69, ki je tudi lastnik in nosilec blagovne znamke Enlajf.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.enlajf.si (v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z vsakokrat veljavnimi Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter ostale veljavne zakonodaje (odvisno od narave prodajne storitve/ artikla). Enlajf združuje objekte oz. izvajalce blaga in storitev, ki so predstavljeni na spletni strani ter v drugih javnih medijih.

Z obiskom spletnih strani in nakupom kot tudi uporabo produktov Enlajf uporabniki soglašajo in sprejemajo te Splošne pogoje in pravila. Uporabo produktov, obisk in uporaba storitev in/ali opreme izvajalcov lahko določajo tudi splošni pogoji in pravila posameznih izvajalcov. Odgovornost kupca, nosilca in uporabnika je, da se predhodno z njimi seznani in se jih v celoti brez izjem pridržuje. V primeru, da kupec ni uporabnik produkta, je pozvan, da uporabnika seznani z vsebino teh splošnih pogojev in pravil.

Pojmi in entitete

Ponudnik je podjetje Enlajf, Vid Tutek s.p.(v nadaljevanju: “Enlajf”), ki na svojem spletnem mestu ali prodajnih mestih svojih poslovnih partnerjev (trgovine ali spletna mesta) prodaja karte, darilne bone in pakete raznih aktivnosti in storitev.

Karta Enlajf (v nadaljevanju “Karta”) je karta/ vstopnica za specifično aktivnost/ storitev/ produkt z izbranimi dodatki. Kupec z nakupom Karte pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev/ produktov pri izbranem izvajalcu kot je navedeno na karti.

Darilni bon Enlajf (v nadaljevanju “Darilni bon”) je plačilno sredstvo za storitev ali blago, ki jo kupec izbere na prodajnih mestih Izvajalca in obstaja kot zapis v digitalni obliki in ali v tiskani obliki. Veljavni so le originalni izvodi, ki so opremljeni z ustreznimi veljavnimi kodami za rezervacijo/ aktivacijo ter njihova veljavnost ni potekla. Kupec z nakupom Darilnega bona pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev/ produktov pri izbranem izvajalcu kot je navedeno na darilnem bonu.

Karta Enlajf (v nadaljevanju: “Karta”) je karta/ vstopnica za specifično aktivnost/ storitev/ produkt z izbranimi dodatki. Kupec z nakupom Karte pridobi pravico za uporabo točno določenih storitev/ produktov kot je navedeno na karti pri izbranem izvajalcu.

Aktivni paket Enlajf (v nadaljevanju: “Aktivni paket”) kmalu dodano.
Ponudba opisuje katerekoli storitev ali produkt, ki jo v katerikoli obliki ponuja podjetje Enlajf.

Produkti iz Enlajf programa (v nadaljevanju: “Boni”) opisuje katerokoli obliko vrednostnega plačilnega sredstva kot so: Karta Enaljf in/ali Darilni bon Enlajf in/ali aktivni paket Enlajf.

Izvajalec je poslovni partner Izvajalca, ki ponuja določeno blago ali izvaja določene storitve, kot izhaja iz opisa na karti ali darilnem bonu.

Trgovec je poslovni partner Izvajalca, ki prodaja produkte bodisi v svojih trgovinah ali na spletnih straneh.

Uporabnik je oseba, ki storitev ali blago dejansko koristi, uporablja. Uporabnik se obvezuje pred uporabo storitev oziroma blaga aktivirati karto, darilni bon ali aktivni paket.

Nosilec je oseba na aktero je direktno vezan darilni bon ali aktivni paket. Zaradi varnosti se v primera suma zlorabe lahko preverja identiteta le tega.
Kupec je pravna ali fizična oseba, ki je produkt kupila.

Osebni podatki in avtorske pravice

Ponudnik sme osebne podatke vpogledati in uporabiti tudi v primeru suma kaznivih dejanj ali suma kršenja teh splošnih pogojev.

Pri vseh aktualnih nagradnih igrah, katerih Ponudnik je Enlajf, se davčna številka kot zelo občutljiv osebni podatek, zahteva naknadno samo od nagrajencev in še to samo v primeru, ko tako nalaga zakonodaja. Sodelujoči v nagradni igri ima možnost odkloniti posredovanje svojih podatkov in kljub temu sodeluje v nagradnem žrebu. Potrebne podatke za prejem nagrade mora obvezno posredovati nagrajenec, med drugim tudi davčno številko če je potrebna. Nagrajenec, ki odkloni posredovanje podatkov izgubi pravico do nagrade.

Uporabnik ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanj nanašajo in sicer prek pisne zahteve na naslov: Vid Tutek s.p. Tuškova ulica 17, 2000 Maribor. Uporabnik lahko podrobnejše informacije dobi pri uradnem Enalj predstavniku.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno na naslov Enlajf ali na drug dogovorjen način zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Ponudnik je dolžan v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem v nadaljnjih 5 (petih) dneh pisno ali na drug dogovorjen način (npr. prek e-maila) obvestiti uporabnika, ki je to zahteval. Uporabnik, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko pisno na naslov, naveden v tej točki, odjavi od vseh oblik obveščanja (domači naslov, e-mail, GSM).

Vsaka objava komentarja, slike ali videa na forumih ali družbenem omrežju povezana s Izvajalcem ali Ponudnikom se smatra kot javna objava, s čimer se pravica do uporabe avtorskega materiala avtomatično prenese v kateri koli obliki ali za katerikoli namen na Enlajf

Definicija storitev, produktov in odgovornosti

Uporabnik je skrbno izbral izvajalce, ki se s svojimi storitvami in izdelki predstavljajo v Ponudbi. Ponudnik ne odgovarja za napako enega od izvajalcov, v primeru popolne ali delne neizpolnjene storitve ali za spremembo storitve s strani izvajalca. V takšnem primeru je vsa odgovornost na strani izvajalca. V takem primeru uporabnik ni upravičen do nikakršnega povračila stroškov. Za zagotavljanje najvišje ravni kakovosti storitev, predložene kupcem, lahko ponudnik odpove sodelovanje z enim ali več izvajalci. V primeru, da izvajalec, naveden v Ponudbi, ne sodeluje več z Ponudnikom, bo slednji po svojih najboljših močeh ponudil uporabniku storitev, ki je enakovredna prvotno izbrani.

Spletni katalogi so redno ažurirani skladno s spremembami ponudbe. Lahko pride do slučaja, da je v Ponudbi navedena napačna cena ali informacija. Uporabnik je dolžan vsako ponudbo predhodno preveriti ob rezervaciji pri izvajalcu in jasno navesti vse potrebne podatke, ki jih izvajalec zahteva za izvedbo dogovorjenih storitev ali pridobitev določenega blaga. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za posredovanje nepopolnih ali nepravilnih podatkov s strani uporabnika oziroma kupca. Uporabnik oziroma kupec odgovarjata za pravilnost ter resničnost posredovanih podatkov.

Boni so izdani v omejeni količini. Ponudnik se zavezuje izpolniti vsako naročilo Boni s strani kupca v okviru razpoložljivih zalog in glede na roke uporabe. Za nerazpoložljivost katerega koli produkta ponudnik ne odgovarja. Kupec se odreka slehernemu zahtevku zaradi nerazpoložljivosti. Če naročila ni mogoče izpolniti zaradi prekinitve zaloge ali nerazpoložljivosti, lahko kupec prekliče svoje naročilo in povrne se mu vplačani znesek v 30 dneh od nakazila ali dobropis v enakem znesku.

Uporabnik in kupec soglašata in razumeta, da sta za ravnanje z Produkti v celoti odgovorna sama. Izguba, poškodba ali kraja Produkta je v celoti odgovornost uporabnika ali kupca. Ponudnik ni odgovoren za morebitne zlorabe Produktov in ni dolžan preverjati identitete kupca.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi jo povzročile naravne ali druge nesreče ali druge okoliščine ali jo povzročijo tretje osebe na kakršen koli način ali obliki.

Uporaba kart, bonov, aktivnih paketov in rezervacije storitev

Pogoj za uporabo storitev je, da ima uporabnik veljaven Bon ter sprejme ta splošna pravila in splošne pogoje/ pogoje uporabe in pravila Izvajalca.

Uporabniki Enlajf programa so dolžni pred uporabo bonov in storitve preveriti ključne informacije in opraviti obvezno rezervacijo storitve (tam kjer so obvezne in posebaj označene) pri izvajalcu v roku, ki je določen s vsakim partnerjem posebej in je naveden na Bonu ali na spletu. Rezervacija je opravljena po potrditvi rezervacijske kode s strani izvajalca ali uradnega zastopnika Enlajf, točna navodila in postopek rezervacije pa je naveden na Bonu kot tudi v teh splošnih pogojih. Posebej je potrebno biti pozoren na največje možno število oseb, omejitve glede na čas ali dobo, potrebno opremo, vremenske razmere ali druge podrobnosti. Več inofmacij o tem boste našli na spletu www.enlajf.si na strani aktivnosti/ paketa.

Za rezervacijo je potrebno prvo stopiti v stik z Izvajalcem in se dogovoriti za možne proste termine z navedbo, da ste prejemnik Bona. Ko uskladite prost termin Izvajalcu sporočite 8-mestno kodo, ki jo boste našli na svojem Bonu pod navedbo ”Koda”, počakajte, da vam le ta sporoči, da je koda sprejeta in rezervacija uspešno opravljena.

Vse rezervacije so odvisne od števila razpoložljivih kapacitet. Posledično je mogoče, da so na določen termin kapacitete Izvajalca že zasedene. Možnosti rezervacij pri Izvajalcih se nenehno spreminjajo. Posledično je Izvajalec lahko polno zaseden v času rezervacijske poizvedbe, medtem ko so nekaj dni pozneje zaradi odpovedi rezervacij kapacitete spet na voljo. Skladno s tem Enlajf ne jamči za rezervacije za točno določen datum ali določenega izvajalca.

Ob predložitvi pri Izvajalcu veljavnega Bona in v celoti izpolnjenega registracijskega obrazca uporabnik pridobi pravico za uporabo Bona za koriščenje storitev oz. pridobitev blaga, ki ga je možno pridobiti na podlagi posameznega Bona.

Bon je mogoče koristiti le enkrat, če ni navedeno drugače. Izvajalec prevzame Bon ob prvem obisku uporabnika in če je potrebno, izda potrdilo o prevzemu in račun za opravljeno storitev.

Koda Bona vključena na Bonu je 8 mestna koda ki vključuje črke in številke se uporablja izključno za aktiviranje storitve: za rezervacijo termina, potrjevanje izvedene storitve ali uporabe produkta pri Izvajalcu. Uničena ali nečitljiva koda Bona je lahko razlog za zavrnitev Bona.

Referenčna številka vključena na Bonu je številka, ki povezuje Bon z naročilom na spletnem mestu Enlajf. Uporablja se za preverjanje statusa, podatkov ali drugih administrativnih opravil v povezavi z Bonom.

Boni niso zamenljivi za denar, prav tako ni dovoljeno sprejemati kakršno koli drugo plačilo v zameno za Bon.

Bon je mogoče koristiti samo za blago ali storitev, ki je navedena na njem. Če uporabnik koristi katero koli drugo storitev, ki ni navedena na Enlajf produktu, jo ta plača po rednem ceniku izvajalca.

Boni imajo označen rok veljavnosti. Karte in Darilni boni imajo 1 leto veljavnosti v kolikor ni na bonu navedeno drugače. Karte in Darilni boni, ki jim je potekel rok 1 leta, je možno podaljšati še za dodatno leto. Z razliko od karte, ki po poteku drugega leta poteče, je darilni bon možno proti plačilu 20% od njegove vrednosti obnoviti za še dodatno leto preden dokončno poteče. Za podaljšanje je potrebno na e-mail naslov info@enlajf.si posredovati podatke Bona s pripisom »Podaljšanje«. Po prejemu podatkov vam Bon podaljšamo – v primeru drugega podaljšanja Darilnega bona pa pošljemo tudi predračun. Darilni bon bomo podaljšali komaj po prejemu sredstev na račun podjetja.

V primeru zamenjave aktivnosti Bona stopite v stik z uradnim Enlajf zastopnikom ali pa nam pošljite e-mail na info@enlajf.si s pripisom “Menjava paketa” in oddajte zahtevo. V e-mailu vklučite podatke kot so: kateri paket imate trenutno, referenčno številko Bona, in vaše podatke. V kolikor se odločite za dražji paket vam po odobritvi menjave pošljemo predračun za razlika v ceni med stari in nov bon. Razlike za zamenjavo za izbrano cenejšo aktivnost denarja ne vračamo. Zamenjava se lahko opravi v roku sedmih dni od nakupa in je možna le, po odobritvi uradnega zastopnika Enlajf. Za menjavo Boni ne smejo biti izkoriščeni, neveljavni in/ ali pa aktivnosti iz Bona rezervirane.

Kopiranje, reproduciranje ali poneverjanje je strogo prepovedano, predstavlja kaznivo dejanje in se kaznuje v skladu z veljavnimi zakoni Republike Slovenije. Vsa navedena dejanja oziroma kršitve bo ponudnik prijavil pristojnim državnim organom, posledice v celoti prevzema storilec.

Nakup v spletni trgovini Enlajf.si

  1. Naročilo kart, darilnih bonov in aktivnih paketov.
    Kupec najprej izbere želeno aktivnost ali aktivni paket, kjer se nahajajo vsi podatki o storitvah in produktu kot tudi morebitne omejitve izvajalca. S klikom za nakup preide na stran za potrjevanja naročila (košarica) in nadaljuje na blagajno kjer izpolni vse informacije, ki so potrebne za izpolnitev naročila.
  2. Potrdilo naročila in plačilo
    Kupec naročilo potrdi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Nakup je nepreklicno zaključen in gre v nadaljnjo obdelavo trgovca ali/in Ponudnika. Za potrdilo naročila ali v primeru kakšne potrebe iz katerega koli razloga, lahko trgovec kupca osebno kontaktira. Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena s trenutkom oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na e-mailu info@enlajf.si.
  3. Cene so veljavne v trenutku naročila s strani potrošnika in samo ob plačilu pod pogoji, opisanimi v nadaljevanju ali na prodajnem mestu. Ponudnik in trgovec si pridržujeta pravico do spremembe cene v času, ko je trgovina zaprta. Cena ne vključuje DDV saj nismo zavezanec za DDV.
  4. Cene na spletni strani so fiksne in se ne spreminjajo v času dostopa obiskovalcev. Cene so predstavljene kot redne cene, ki veljajo za nakup preko spletnega mesta, neodvisno od izbranega načina plačila.

Plačilne metode

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju (gotovinsko plačilo) – Samo za Darilni bon in Aktiven paket
  • z nakazilom na račun (preko spletne banke ali s predračunom)
  • s plačilno oziroma kreditno kartico
  • plačilo preko PayPal

Nekatere plačilne metode lahko vključujejo dodatne stroške plačilnega prometa, na kar pa ponudnik ne more vplivati. Tako na primer pri plačilu preko predračuna oz. spletne banke lahko banka dodatno zaračuna strošek plačila UPN naloga, pri plačilu po povzetju pa lahko kupcu Pošta Slovenije zaračuna stroške odkupnega poslovanja po vsakokrat veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.d. (več na spletnih straneh Pošte Slovenije, razdelek “Cenik ostalih storitev”).

V primeru nakupa preko spletne trgovine Ponudnika, ponudnik kupcu izda račun za nakup produkta v digitalin obliki. V primeru nakupa Darilnega bona ali Aktivnega paketa lahko po želji kupca dodamo račun na trajnem mediju. Kupec prejme račun po pošti skupaj s Bonom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti Ponudnika v osmih dneh od dneva prejema. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanih računov ne bodo upoštevani. Kupoprodajna pogodba ali naročilo je shranjeno v elektronski obliki na strežniku Ponudnika in kupcu dostopna na zahtevo.

Cene

Boni so dobavljeni po ceni, ki veljajo po cenikih in tarifah ob potrditvi naročila. Cene so izražene v evrih. Darilni bon, ki je plačilno sredstvo ni predmet DDV. Cene na spletni strani Ponudnika so fiksne, v času nakupa Ponudnik zagotavlja nespremenjene pogoje. Od sklenitve kupoprodajne pogodbe dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Ponudnika kot za kupca.

Promocijske akcije in nagradne igre

Promocijske akcije in znižanja

Sodelovanje v promocijskih akcijah je možno v času trajanja akcije, ki je objavljen v medijih, v katerih se akcija komunicira. V kolikor v oglaševanih gradivih ni navedeno drugače, akcija poteka samo na naši spletni strani. Akcijske cene veljajo izključno za nakupe dotičnih Bonov v času trajanja akcije. Akcije, kode, popusti in druge ugodnosti se ne seštevajo.

Promocijska koda je koda, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena (Omejitve so podrobno navedene na spletnem mestu). Aktivno promocijsko kodo lahko kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v ponudnikovem e-obveščevalcu ali v drugih medijih. Promocijska koda je beseda ali številka ali kombinacija obojega, ki jo kupec kot uporabnik vpiše v koraku spletnega nakupa. Po kliku na »Vnesi promocijsko kodo« se vrstico nižje odpre okence, v katerega kupec vpiše trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na rumen gumb »uporabi«. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Akcije in nagradne igre

Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede ponudnik nagradne igre. Nagrajenec je pri Bonih, ki presegajo vrednost 42 EUR po zakonu o dohodnini pred prevzemom nagrade dolžan predložiti davčno številko in rojstne podatke. Akontacijo dohodnine plača nagrajenec. Nagrade niso zamenljive za drugo vrsto nagrade, izplačljive v gotovini ali prenosljive na tretje osebe.

Osebe, mlajše od 18 let, morajo za prevzem nagrade ponudniku predložiti pisno soglasje staršev ali zakonitega skrbnika hkrati s posredovanjem podatkov iz 3. odstavka tega člena, najkasneje pa do prevzema nagrade.

Pravica do preklica naročila

Kupec preko spletne strani Ponudnika ima pravico odstopiti od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga, brez navajanja razlogov za svojo odločitev, preko obrazca, ki se nahaja na tej spletni strani in elektronske pošte na naslov: info@enlajf.si oz. na poštni naslov Enlajf, Vid Tutek s.p., Tuškova ulica 17, 2000 Maribor. V tem primeru Ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšne odstopne izjave. Tej pravici se kupec ne odpoveduje in ne more vnaprej odpovedati. Bon, ki je predmet vračila, mora biti ne unovčen in/ ali ne delno unovčen. Aktivnosti na Bonu pa ne rezervirane, da se lahko izvede vračilo. V kolikor je bila katerakoli aktivnost iz bona rezervirana je kupec, nosilec ali uporabnik dolžan poravnati vse nastale obveznosti povezane z preklicom rezervacije in administativnega dela preklica. V tem primeru se lahko nastale obveznosti poravnajo ločeno vračila ali z odvedbo vrednosti od vrednosti povrnjenega Bona. V primeru, da bi zaradi predčasnega preklica rezervacije nastali stroški višji kot vrednosti dotičnega Bona je kupec, nosilec ali uporabnik dolžan poravnati tudi te.

Poštni stroški ali stroški prevoznika bona, ki je vrnjen Ponudniku, gredo v breme kupca ali uporabnika.

Vrnitev vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne kupcu prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če Ponudnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega Bona (ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj), preverjanja statusa aktivnosti dotičnega Bona in komunikacije s Izvajalcem.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna če:

  • Bon nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • Bon nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • Bon nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je Ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči po pošti na naslovpodjetja. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil produkt izročen kupcu. Šteje se, da je napaka na produktu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali izvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora Ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je Ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od Ponudnika zahtevati:
ali odpravo napake na izdelku;
ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
ali vračilo plačanega zneska.
ali zamenjavo za brezhiben izdelek

Če je bila storitev Izvajalca opravljena nepravilno, se mora kupec obrniti za uveljavljanje stvarne napake v skladu z ZVPot na Izvajalca na naslov, ki izhaja iz Bona ali drug uradni naslov. Kupec ima pravico o temu obvestiti tudi Ponudnika Enlajf:
-odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
-vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
-ponovno opravi storitev ali
-vrne plačani znesek.

Kupec mora svojo zahtevo sporočiti Ponudniku na naslov podjetja oziroma Izvajalcu na naslov, ki izhaja iz bona ali drugega uradnega naslova, v roku 2 mesecev od ugotovitve napake oziroma v roku dveh let od izročitve stvari oziroma opravljene storitve.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Dobava

Dobave so opravljene samo v Sloveniji. Strošek poštnine znaša 4,5 eur in se kupcu obračuna pri naročilu.

Dostavo na naslov, ki ga označi kupec, opravi Pošta Slovenije ali vsak drug logistični partner, ki ga za to pooblasti ponudnik.

Ne glede na način dostave se tveganje na Bonih prenese ob odpremi paketov iz prostorov Ponudnika ali iz prostorov logistične družbe, ki jo pooblasti ponudnik.

Dobavni rok je največ 14 dni. Zamuda pri dobavi nima za posledico nobene odškodnine, niti preklica naročila v teku, niti povračila za naročilo, če se izkaže, da je zamuda nastala po krivdi kupca ali naslovnika pošiljke ali tretje osebe ter v primeru višje sile (predvsem v primeru popolnih ali delnih stavk, blokiranja prevoznih sredstev ali sredstev za oskrbovanje, vladnih ali zakonskih omejitev …).

Reklamacija in vračilo

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi, motivu ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali ponudniku na naslov podjetja Ponudnika.

V primeru reklamacije se obrnite na Ponudnika na naslov Enlajf ali pokličite na 030 653 293. Skupaj s Pošto Slovenije bo Ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri Ponudniku, Kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

Nakup na drugih prodajnih mestih

Produkti so na voljo na različnih prodajnih mestih (trgovine in spletna mesta trgovcev) pri Trgovcih, ki so poslovni partnerji Ponudnika. Proces nakupa in plačila, naročila in dostavo, vrnitev in vse druge sestavne dele kupoprodajne pogodbe ne ureja Ponudnik temveč Trgovec, zato Ponudnik ne more biti odgovoren za njih. Vsi takšni pogoji so odvisni izključno Trgovca, pri katerem se nakup izvršuje.

Odveza odgovornosti

1.Spletna trgovina www.enlajf.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani Izvajalcov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost se lahko zgodi, da se podatki o Izvajalcih, ceni aktivnosti/ storitev/ produktov ali dobavi spremenijo tako hitro, da ponudnik podatkov ne uspe popraviti in so podatki še vedno nespremenjeni. V takem primeru bo Ponudnik Kupca obvestili o spremembah in mu – če je le možno – omogočil odstop od naročila, zamenjavo naročenega produkta ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno in je označeno z oznako “Naročilo oddano”.

Ob ponovni dobavljivosti produkta ponudnik ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije vseh artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti storitve/ izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico do tipkarskih napak.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ponudnik je oproščen določil o dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo naročenih Bono vali izdelkov.

Spletne strani, ki so direktno ali indirektno povezane s spletno stranjo Ponudnika, niso pod nadzorom Ponudnika in jih ta tudi ne ureja. Ponudnik zato ne nosi odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh. Povezave do spletnih strani tretjih strank so navedene samo iz praktičnih razlogov in ponudnik ne odgovarja za verodostojnost in zanesljivost informacij na teh straneh.

Končne določbe

Splošna pravila in pogoji stopijo v veljavo z dnem 1.6.2024 od objave dalje. Podjetje si pridržuje pravico kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeniti pričujoče Splošne pogoje in pravila.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda pisno naslov Ponudnika ali preko e-poštnega naslova na info@enlajf.si.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spor reši sporazumno. V primeru, da to ne bo mogoče, je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru. V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropske komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Ti splošni pogoji pričnejo veljati od dne 1.6.2024 dalje in veljajo do preklica.

I found 58 items that matched your query "".